Aquest dissabte, 16 de maig, quan a El Prat es disputava la II Duplicada, a Badalona es jugava la 14a edició del Campionat de Scrabble de Badalona.
El guanyador ha estat en Joan Andreu, seguit per l’Eulàlia Abelló i pel Lluís de Yzaguirre. Com sempre, felicitats a tots tres. En Francesc Gelabert, únic jugador pratenc participant va recuperar la seva línia ascendent i va acabar en una brillant sisena posició.
Podeu veure totes les classificacions en la plana de l’AJUSC. La puntuació del campionat és de 212,4 punts SC.
83
Visitas totales
77
Visitantes únicos
Deja una respuesta